12 Nisan 2014 Cumartesi

Sürpriz 12/12/14

Son zamanlarda en çok istediğin şey ne diye sorsanız; denge derim.
Hayatın bir sular seller gibi akmasından,bir olduğu yerde takılı kalmasından çok yoruldum.İsterdim ki hayatım güzel sürprizlerle dolu,her anım heyecanlı diyeyim,ama işlerimin yoğunluğundan ve yorgunluğumdan başka heyecan verici birşey yok.Nezaman biraz 'daha az yoğunluk' istesem,çok şükür elde ediyorum,evrenden torpilliyim.
Ama istediğim yavaşlamak değil,dengede kalmak ne çok hızlı ne sıkıcı,dengeli huzurlu,doya doya tadına vardığım bir hayat istiyorum.
Öğrencilerime yetişebileyim,arkadaşlarımla vakit geçireyim,evime kendime vakit ayırayım,yoksa yok mu böyle hayat.Valla olur olmaz bilemiyorum.
Ben diliyorum,ve bugün itibariyle programımı daha düzenli hale getirerek işe başlıyorum,gerisi evrene kalmış..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder